Dag 27 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 27 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 27

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

25 Mei 2014 | Verenigde Staten, Logansport

Hallo,

En de laatste echte dag is nu echt aangebroken.....Balen....en dat menen we...we hebben een super rijd in Amerika gehad...een onvergetelijke tijd...maar ik zal maandag wel een evaluatie voor jullie schrijven....ahum.....

Vanmorgen om 8u opgestaan...Robin is er niet want die is gisterenavond om 21u. Nog naar Carry en Cori gegaan zij hadden gevraagd of hij kwam logeren en misschien dat ze vandaag zouden gaan kanoën met Eric en tricia....

Ik heb wat was gedaan dus dat is wel lekker want nu heb ik straks thuis geen 3 koffers met was maar een klein zakje....toch wel lekkere gedachten...
Rond 10 u kwam Vicky de vriendin van Jesse....we hebben gezellige zitten te kletsen ...
Jesse en Richard is nog even tussen door Eric en Tricia gaan weg brengen want hun gingen wel kanoën maar Carry,Corri en Robin niet....het water zou wat te wild zijn....

We zijn rond 13u gaan eten bij de Mexicaan....jammie dat was lekker......waarom zo vroeg?? Vraag mij het ik weet het ook niet..wij passen ons steeds aan hier..
Daarna zijn we nog even naar de Mall gegaan voor de laatste opdrachten van thuis te verwezenlijken....peanutbutter m&m,kaneelsmaak kauwgum,blauwe M&m en voor ons zelf plastieken echte Amerikaanse rode en blauwe bekers....

We zijn nog even naar huis gekomen waar Riche en ik onze koffers al zover hebben ingepakt en gekeken waar we al dat snoepgoed,schoenen en bekers weg kunnen stoppen...een sport op zicht...hihihihihi...

Rond 15u ben ik met Vicky naar haar huis gereden...nauw zij woont ook in niemandsland vlgs mij wonen de eerste buren 2 km verder op....en de begraafplaats ligt 500 meter van haar af....een aardig groot stukje grond heeft ze maar alles nu beplant met bonen ...Riche en Jesse zijn ondertussen een kipmaaltijd voor oma gaan halen en pikte ons op waarnaar we naar oma reden...

We zijn eerst bij oom Bob en tante Diana nog dag gaan zeggen....Jip de eerste brokken in je keel en tranen in. Je ogen....
Vervolgens naar oma waar tante Wilma op ons zat te wachten met enkele kanootjes die ze gekocht had bij een antiekzaak.....tja....zeg hier maar even niks over maar we moeten ze wel nog in ons koffer krijgen....want achterlaten kun je niets...ook hier afscheid....bah...
Daarna samen met oma wat gegeten en toen liep het huis vol met Cary, Cori,Robin,Eric,Tricia,Jesse...het was een gezellige boel...vooral hond Hans had zijn aandacht....maar ook dan breekt de tijd om afscheid te nemen aan....
Potjandorie.....dat is echt niet leuk...om Oma van 93 achter te laten wetend dat je haar misschien niet meer ziet....cary,Cori waar je een leuke band mee hebt opgebouwd...maar het zij zo...

We hebben Vicky thuis afgezet ,haar zien we morgenvroeg nog en bij thuis komst kwam Eric en tricia met Jesse en hond koko nog ff binnenvallen...weer afscheid....

Nu snel naar bed want morgen is het vroeg op...om 10.30 u gaan we vertrekken ...
En om 18.05u vertrekt ons vliegtuig naar Amsterdam....
Wanneer mijn volgende bericht komt weet ik niet...

• 25 Mei 2014 - 18:26

Ans, Eric En Kelly:

Hallo, we kunnen ons voorstellen dat als je het gezellig en leuk hebt gehad, dat dan het afscheid nemen erg zwaar valt....,maar aan alles komt een einde en afscheid nemen is nooit leuk.
    Wij wensen jullie een fijne en veilige terugreis toe.