Dag 25 - Reisverslag uit Peru, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 25 - Reisverslag uit Peru, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 25

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

23 Mei 2014 | Verenigde Staten, Peru

Hallo,

Vandaag rustig dagje...eigenlijk zou vanmorgen Vicky de vriendin van oom Jesse op bezoek komen maar zij is jammer genoeg niet gekomen....dus eigenlijk voor niks gewacht...

Vanmiddag met oom Jesse geluncht nl hot Chili hot dogs met chips....Robin geeft al aan dat hij dit toch echt allemaal thuis gaat missen en heel eerlijk ik ben er nu ook aan gewent en inderdaad ik ga het ook missen.....hihihihihi.

Na nog wat inkomens gedaan te hebben met oom Jesse zijn we om 17.30u opgehaald door Carry de neef van Riche en zijn dochter Cori om naar hun huis te gaan.

Zij leven op een oude leger basis in Het plaatsje Peru...hier wonen nu allemaal gewoon burgers sinds dat de legerbasis gesloten is maar het ziet er uit als een eigen stadje,met allemaal mooie kleine huizen...allemaal prima verzorgd...

We leerde ook de oudste dochter Chay kennen met haar 15 maanden oud dochtertje Kitana....
Blijkbaar staan ze hier toch wel verbaasd dat wij ons zo goed verstaanbaar kunnen maken naar hun toe....

Cary had heerlijke hamburgers,Chili worstjes en saucijzen worstjes gemaakt met erbij ...natuurlijk weer chips en jammie,jammie ches macaronie....oooooo dat is zo lekker...

We hebben een heerlijke avond gehad en ons goed geamuseerd vooral met Kitana.....

Om 22.30u hebben ze ons naar huis gebracht want hun moeten ook vroeg op en het is een 1/2 u rijden naar logansport ....maar dat vinden hun een kattesprongetje.......tja....

Weer een dag om het gaat nu veel te hard....morgen om 8u op want we gaan naar de voorbereidingen van de Indy 500 races kijken ....

Tot morgen...nog 2 nachten hier en we komen naar huis....