Dag 22 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 22 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 22

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

20 Mei 2014 | Verenigde Staten, Logansport

Hallihalo

Pppffff alweer dag 22 nog 6 nachten en ons Amerika avontuur zit erop...gggrrrr maar voor mijn lijn prima ben vlgs mij wel 10 kg bij gekomen....dus dat wordt heeeeeel veeeeel wandelen....

Vandaag lekker rustige dag....weer lekker 22 graden of 70F...
Om 15 u zijn we weer naar oma gegaan waar Riche en ik nog even lekker gewandeld hebben door het hoge gras...naderhand hoor je dat er slangen zitten...tja...
Oma had heerlijke goulash soep gemaakt ,een maaltijd opzich....ik kreeg het ook niet op en als toetje pompoen pie met slagroom....ppppfffffff ...Robin en ik hebben gefoeteld en hond Hans was blij met ons en de pie...hihihihihi..

Ondertussen was neef Cary en Cori ook nog binnen gewandeld en even later ook nog tante Patti...dus het was een gezellige boel ....en direct weer afspraken gemaakt voor morgenavond en donderdagavond.
Cary zijn we Nederlands aan het leren en dat is wel lachen.

Oom Jesse trakteerde ons voordat we naar huis kwamen nog op een ijsje...(ja de lijn ik weet het heb dus ook maar een kleintje gepakt)
Zelfs voor een ijsje kun je gebruik maken van een drive in alsook een bank en zelfs voor eten..echt het kan niet gekker hier..

Daarna zijn we nog even bij Kleinzoon Jesse naar de baseball wedstrijd gaan ....gewoon met alles erop en eraan met tribunes en de hele zooi...en dat gewoon voor een school....

Ondertussen was het 21 u en zijn we naar huis gekomen...ff op tv gekeken en naar bed morgen vroeg op...we gaan schieten !!!!!

Doeiiiiii

• 20 Mei 2014 - 21:49

Ans, Eric En Kelly:

Hallo, de tijd 's inderdaad snel gegaan, voordat jullie het weten zijn jullie weer thuis.
    Geniet dus nog volop van de laatste dagen.
    Waarom zijn jullie Cary niet meteen Limburgs aan het leren, is misschien nog veel meer lachen.
    Veel plezier morgen met het schieten (wel voorzichtig a.u.b. want we willen met jullie nog naar de toppers gaan).
    Groetjes uit een warm Landgraaf (vandaag 27 Gr. en morgen melden ze 30 Gr.). Xxx