Dag 18 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

16 Mei 2014 | Verenigde Staten, Logansport

Hallo,

Tja wat moet ik zeggen vandaag dus echt niks gedaan,het is een beetje afkicken als je het verschil ziet met aan het begin van de vakantie...
Jammer genoeg is het weer ook bar slecht we hebben alleen maar regen en het is koud 14 graden op dit moment....vrijdag gaan we naar een tante van Riche waar we ook bij blijven slapen en zaterdag zouden we naar Chicago gaan met de trein ...dus in het weekend gebeurd wat actie...

Vanmorgen hebben Riche en Robin wel de wapencollectie van oom Jesse mogen bewonderen en mogen vast houden...ik plaats hiervan liever geen foto...want het is een aardige collectie..volgende week mogen ze ermee gaan schieten.

Savonds zijn we naar oma gegaan die voor ons spaghetti gemaakt heeft en een heerlijke kersen pie na...wederom gesmaakt en dat bij een mevr van 93 jaar.
We hebben wat oude foto's en films bekeken van vroeger en toen was de avond weer om...
Het is nog een heel zelfstandige vrouw die samen met haar teckel Hans nog alles redelijk onder controle heeft....

Misschien tot morgen maar anders volgt een verslag snel..

Groetjes

• 16 Mei 2014 - 21:10

Ans, Eric En Kelly:

Hallo, wij wensen jullie veel plezier toe in Chicago. Hopelijk is het weer dan iets beter als wat jullie nu hebben. Groetjes aan iedereen. Xxx