Dag 17 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

15 Mei 2014 | Verenigde Staten, Logansport

Hallo,

It's raining again. Tatatata ,it's raining again, ooooooo it's raining again ....maar het begint te wennen en geen 30 graden zoals voorgisteren maar net 15 graden dus regenjas en truien kunnen weer aan.....gelukkig zitten we bij oom Jesse waar we onze eigen gang kunnen gaan en die ons gewoon regelmatig mee op sleeptouw neemt...gisteren avond hebben we nog 2 films gekeken die net in de bioscoop draaiden..vanmiddag zijn we gaan toeren en naar kokomo geweest...als je er naar toe rijdt lijkt het alsof je in de film rijd precies zo als je op de tv ziet de Amerikaanse country's prachtig om te zien...er kwam ook nog een vracht vliegtuig laag over gevlogen was prachtig om te zien...
In kokomo hebben we wat rondgereden en gekeken....en hebben we toch even een Mall bezocht waar we kaneel kauwgums hebben ontdekt, dus die maar meegepakt want in Nederland wil iemand deze graag....en een rozenplant gekocht voor oma...
Nadat we via een andere route weer naar huis zijn gereden en ons daar even opgefrist hadden zijn we naar oom Bob ,die gehandicapt is en alleen met zijn mond zijn rolstoel kan bedienen,tante Diana en neef Carry met zijn dochter Corry gaan eten.
Oma is ook nog gekomen want zij woont naast hun.
We hebben lekker gegeten,verse boontjes en mais,gepofte aardappelen,gehakt en zelf gebakken broodjes erbij en als toetje taart....het had ons gesmaakt...
Om 20 u zijn we naar huis gekomen en onder het genot van een glaasje wijn en crackers ,kaas en deer vlees hebben we nog film gekeken....we hebben echt vakantie op deze manier heeeeeerlijk...
Tot zaterdag hebben ze regen gemeld...helaas maar het zij zo...morgenavond moeten we bij oma van 93 gaan eten zij maakt pasta....

Dus tot morgen weer ,

Groetjes

Ps de belevingen worden minder voor jullie maar wij zien wel veel hier en het is iedere dag weer genieten om hier wakker te worden.

• 15 Mei 2014 - 20:45

Ans, Eric En Kelly:

Hallo, jammer dat jullie het slecht weer hebben teruggekregen maar ondanks dat, geniet van de prachtige natuur en gelukkig hebben jullie wat anders te eten dan hamburgers en pizza's
    Groetjes uit een zonnig Nederland. xxx