Dag 26 - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 26 - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 26

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

24 Mei 2014 | Verenigde Staten, Indianapolis

Hello,

Vanmorgen om 8u op en om 9u zaten we in de auto bij Oom Richard en nadat we neef Brett opgepikt hadden gingen we richting Indianapolis naar de Indy 500 Carb dag.....

Tja wat moet je jeder nu van voorstellen wel op tv gezien maaaaar...
Na een rit van 1.40 u waren we op plek van bestemming...parkeerplaats eindelijk gevonden voor 30 dollar...en toen de tickets gaan halen wat een rij maar we hadden ze ....ook deze kosten 30 dollar...bij het inlopen van het stadion hoorde je de motoren al....
We hebben een plaats op de tribune gevonden tegenover de pitstops....
Machtig om te zien hoe snel dat dit gaat...maar wat een geweld aan geluid...snap nu waarom dat vele koptelefoons of oordopjes in hebben....
En je ziet ze voorbij vliegen...gaat best snel....er crashte ook nog een car en het duurde best wel lang voordat deze van de track was.....wij konden niet zien waar de auto was maar zagen het op grote schermen....

Nadat deze ritten voorbij waren zijn we naar de nodige stands nog gaan kijken en een hele hoop andere auto's....eigenlijk was het best wel interessant...en wat een volk..vlgs oom Richard waren er wel 60.000 mensen...

Daarna zijn we nog naar de freedom 100 serie gaan kijken...wauw....wat spannend...nu zaten we ergens anders en in de verte zag je Indianapolis city liggen en daarbij kon je ook nog een groot gedeelte van de baan zien...

Hierna hebben we nog naar de pit stop competitie gekeken...Yeah wat gaat dat snel...er was zelf een car bij die wegreed en er zat nog een wiel los...tja die kan het wel schudden..

Het was een geweldige sfeer.
Er was ook nog een concert..vele gingen uit hun dak...maar wij konden ze niet..muziek was ook niet echt Yeah geweldig...dus na een uurtje zijn we vertrokken...ondertussen was het toch al 17u.

We zijn daarna nog bij Applebees wat gaan eten,kan dus ook weer van de lijst van Robin, en om 20u waren we weer thuis waarna we nog met oom Jesse een film hebben gekeken..

Bah morgen echt de laatste dag....afscheid nemen....van de familie....