Dag 21 - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

19 Mei 2014 | Verenigde Staten, Lafayette

Hoi hoi,

Vandaag zondag hebben we even wat lange geslapen gezien we vannacht om 2.15u pas thuis waren echter om 12 u stond tante Wilma alweer op de stoep om ons te komen ophalen....
We zijn met haar terug gereden naar Burrows waar ze woonde hebben daar oom Richard opgehaald en zijn naar Lafayetta gegaan dat is ongeveer 45 min rijden.....
De autowegen zijn hier bijna leeg,breed heerlijke racebanen maar hier houden ze zich heel goed aan de snelheid want er wordt overal gecontroleerd en de boetes moeten hoog zijn...
Zelfs het stopbord al zie je de weg helemaal af en komt er echt totaal niks aan ze stoppen echt helemaal en wachten zelfs.....

In lafayetta zijn we naar een Chinees restaurant gegaan .
Eigenlijk een soort wok restaurant maar hier hebben ze al verschillende gerechten gewoon in de bakken klaar staan...

Wij vonden het erg vroeg hadden ook jammer genoeg niet zoveel honger maar oké...
Nicht Tina met dochter Stacey en Neef Bret waren ook nog gekomen,eigenlijk zou nicht Angela met haar man nog komen en tante Patty maar blijkbaar waren ze verhinderd...

Na het eten is Robin met Bret op jats gegaan en Riche en ik zijn tot 18u nog bij tante Wilma gebleven waarna ze ons weer naar logansport bracht....lekker weer rust even...en weer een rustige avond...

Deze week staat nog vanalles op het programma maar we zien wel wat ervan komt...

Maar het mooiste van nu was Chicago...yes....

• 19 Mei 2014 - 23:12

Ans, Eric En Kelly:

Hallo, als je de eetzaal op de foto ziet is er in elk geval keus genoeg geweest. Gezellig om met de groep heerlijk uitgebreid te tafelen. Fijn te lezen dat jullie Chicago zo mooi hebben gevonden. Groetjes aan iedereen. Xxx