Dag 19 - Reisverslag uit Monticello, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Monticello, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 19

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

17 Mei 2014 | Verenigde Staten, Monticello

Hallo,

Ik lig een beetje achter met mijn verslag maar het kwam dat we vrijdag naar een nicht van Riche op bezoek zijn geweest die wel internet had maar ik de code niet kon invoeren.

Vrijdag overdag zijn we hier bij oom Jesse geweest omdat het weer nog slecht was.
Om 17 u kwam Tina ons ophalen...
Zij woont in monticello ongeveer 40 min van Logansport.
Een soort badplaats waar een groot lake ,meer, is en waar dus een hoop watersport kan plaats vinden...
Ze heeft ons een rond toer gegeven langs het meer....tja hier hebben ze ook super grote huizen ,Wauwie.
Het is een prachtige omgeving met veel groen en een prachtig meer.
Daarna zijn we naar Indiana Beach geweest een soort Zandvoort waarnaast een heel groot amusements park ligt met een hoop rollercoasters.die ook over en door het water gaan...
Jammer genoeg heb ik er geen foto's van kunnen nemen.

Na de rondtoer zijn we gaan eten bij een familie restaurant USA Family...tja een restaurant dat is stil blijven staan in de jaren 80....prachtig om te zien en de bediening had de leeftijd van 70 jaar...
We hebben er vis gegeten met mais en friite en Robin Ribjes...
Het was lekker....

Daarna zijn we naar haar huis geweest....hier woonde ze pas 3 weken samen met haar man John...het was dus nog vollop in constructie.....en ik bedoel in constructie....maar oké ....ze zijn gastvrij om ons te verwelkomen.....
We hebben samen naar een film gekeken...de familie zijn hier gek op films....het was een gezellige avond en de nicht van Riche heeft een gezellige babbel.

We zijn erook blijven slapen....Robin op de bank met het gevolg dat de kat die erook woonde Robin de gehele nacht heeft gejeudasd door steeds op zijn hoofd te gaan zitten.....

Om 6 uur liep het wekkertje weer af Want we gaan naar Chicago....na een donut gegeten te hebben en een kop thee en koffie werden we weer terug gebracht naar oom Jesse....via een hele mooie route....