Dag 16 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

14 Mei 2014 | Verenigde Staten, Logansport

Hallihallo,

Alweer dag 16 en vandaag was het echt regen,droog,regen,regen,regen,droog en de verwachtingen voor de komende 3 dagen zijn hetzelfde.
Vandaag is de temp. nog rond de 25 graden echter de komende dagen gaat dit flink zakken.
We hebben vandaag echt niks gedaan.
Robin voelde zich sowieso niet lekker dus we hebben lekker wat gehangen thuis,tv gekeken op en op iPad.
Riche heeft samen met oom Jesse een poging gedaan om het gras te gaan maaien bij oma maar dat lukte niet vanwege de aanhoudende regen.
En eten voor vandaag......samen met oom Jesse hebben we hier gegeten,steak met kaas erop wat je op een broodje kunt eten of gewoon,bruine bonen koud,eiersallade,en puree....het was ook nog lekker ook...

Ps het lukt af en toe niet omfoto's te plaatsen sorry hiervoor.
Tot de vlgde keer xxx

• 14 Mei 2014 - 20:14

Ans, Eric En Kelly:

Hallo, dank jullie wel dat jullie dat mooie weer onze kant opgestuurd hebben, want na een regen periode melden ze hier voor de komende dagen mooi, droog en zonnig weer met temperatuur rond de 20 graden. Ach, een rustdag tussen door is ook niet verkeerd na de sneltrein die jullie op het begin van jullie reis hebben gehad. Groetjes aan iedereen en veel plezier toegewenst. Xxx