Dag 15 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

13 Mei 2014 | Verenigde Staten, Logansport

Hallo,

Alweer maandag en al de 15e dag.Het is hier 30 graden maar bewolkt,vanacht heeft het hier nog flink geonweerd.
Maar nu is het weer lekker,vanmorgen wat was gedaan,de heren zijn naar de winkel geweest en ik heb lekker een boek gelezen.toen de heren terug kwamen van de winkel bleken ze in een winkel geweest te zijn waar je zo geweren,messen enz zo kon kopen....
Vanmiddag zijn we nog even naar een Mall gegaan en daarna naar Tante Wilma en oom Richard.....ook weer een leuk huis...maar van de inrichtingen hier komen we af en toe niet bij....Oom Jesse heeft het normaal ingericht maar bij tante Wilma...staan de stoelen gewoon met de rug naar de bank gericht en kijken uit op een tv en het staat vol met kerstklokken in alle vormen en maten.....
Achter hebben ze nog een kamer en buiten ach een voetbalveld als tuin zo groot waarom niet.....
Ze hadden 3 honden,2 kleinere en 1 grote die in een ren zat.
Er kwam nog een neef van Richard en nog 2 buren die ver familie waren....en we hebben natuurlijk gebarbecued met wederom hamburgers....
Wederom met chips erbij....dus ja het is echt zo we zijn kilo's aan het bijkomen en het wordt flink sporten na de vakantie....
Na 1 hamburger stopte de bbq wij hadden wel nog honger meh ja.....
Het was gezellig....Robin begon zich wat te vervelen maar oom Jesse bracht oma naar huis die ook was gekomen dus Robin ging met hem mee.
Even later kwam hij met een big smile terug, oom Jesse had hem nl in de truck laten rijden....tja en dat is natuurlijk kicken...
Na nog wat verteld te hebben zijn we om 21.30 u naar huis gekomen zondag gaan we blijkbaar weer met ze uiteten....

Thuis heeft Robin nog de pizza opgegeten en wij hebben nog een glaasje wijn. Met kaas en crackers gegeten....

Weer een mooie dag voorbij.....

• 13 Mei 2014 - 21:38

Ans, Eric En Kelly:

We kunnen ons voorstellen dat dat voor Robin super gaaf is geweest om in zo'n truck te rijden want zo'n kans krijgt hij niet snel meer.
    We kunnen ons voorstellen dat de hamburgers langzaam jullie oren uitkomen (zelfs de bbq had er genoeg van hihihi)
    Zo te zien hebben jullie het wel naar jullie zin en wij wensen jullie nog heel veel plezier toe (samen met de familie).