Dag 14 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Logansport, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

12 Mei 2014 | Verenigde Staten, Logansport

Hallihallo,

Vandaag Moederdag,vreemd zover weg van thuis,mam hebben we thuis verrast met een high tea volgende week zondag samen met haar zuster Roel en hier werd ik verrast door Robin met een ontbijtje...gezellig toch en Michelle verraste mij met een watsapje dus wat willen we nog meer.

Momenteel is het hier warm 80f staat voor 30c ze vinden dat hier nog koud.....nauw ik niet ben sowieso geen warmte mens...maar heerlijk ....men hoort ons niet klagen...

Vanmorgen zijn Riche en ik even wat gaan wandelen buurt verkennen,straten zo breed als een autoweg,ieder huis heeft hier wel een zwembad achter het huis en echt geen kleintje, hier zie je alleen maar trucks rijden ik kan geen golfje,peugeotje of ander klein voertuig hier ontdekken alleen maar van die grote bakbeesten.

Typerend is het dat men hier echt stopt voor een stopbord al zie je in de weide omtrek niks ze gaan volledig in de remmen.
Houden zich allemaal strikt aan de snelheid.en de treinen die hier langs komen zijn alleen maar goederen treinen en ieder 50 min komt er eentje langs en bij iedere overgang toeteren ze ....dus je kunt de klok erop gelijk stellen.
Hier is het weer schoner dan in Pittsburgh,er staan ook veel huizen leeg maar toch zie je dit minder eraan en het zijn hier allemaal kleine bungalowtjes...met veel grond eromheen...
Een en al rust hier geen stress en iedereen houd zich met zijn eigen bezig.

Smiddags zijn we gaan toeren samen met oom Jesse en zijn vriendin Vicky..we zijn helemaal langs de rivier opgereden...prachtig...je ziet schildpadden gewoon op de rotsen liggen,slangen in het water,reigers enz hier laat men de natuur de natuur jeeps die door de rivierbedding rijden.
En een landweg hier ,is niet zoiets als bij ons nee die zijn kilometers lang.

Bij thuiskomst heb ik mij even op bed moeten liggen ik voelde mij niet lekker,ik zag alles draaien net alsof ik weer een ontsteking aan mijn evenwichtsorgaan had...gelukkig na een uurtje liggen was dit weg.

Om 17 u zijn we naar Erik en zijn Family,Riche zijn neef gegaan.
Tja wat moet ik zeggen,leuk huis en een beetje grond om zijn huis wat zullen we zeggen ruim 2 voetbalvelden groot......dat vinden ze hier normaal.....tja.......machtig ....

En wat hebben we gegeten...2x raden.....Jip bbq hamburgers en worstjes en wat eten ze hier bij een hamburger....chips..gewoon chips...is normaal hier....

Daarna hebben we nog gebasketbald,Robin nog met een quad mogen rijden en is hij nog met Erik met de jeep op pad geweest....
Het was erg gezellig en ze zijn zeer gastvrij...

Om 20.30u zijn we naar huis gekomen,hebben nog een wijntje gedronken en toen zijn we het bed weer ingedoken....o ja vanavond hier wel regen gehad en fikse onweersbui maar we hebben gewoon buiten onder het afdak gezeten.
We hebben echt vakantie,we genieten alle drie en alle drie vinden we het hier geweldig...wij zouden hier echt kunnen wennen.

Nauw tot de volgende keer weer en dank voor jullie berichtjes.

Groetjes alweer.x

  • 12 Mei 2014 - 21:53

    Ans, Eric En Kelly:

    Wat een mooie en indrukwekkende foto's.
    Nou, je kunt dit weer inderdaad beter hebben als dat pokke weer wat jullie in het begin van jullie reis hebben gehad, maar we zijn het met je eens: 30 graden valt nog te doen om dingen te gaan ondernemen, want als het nog warmer wordt ben je ook blij als je plat gaat liggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 6650

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 26 Mei 2014

Onze reis door Amerika

Landen bezocht: