4e dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu 4e dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

4e dag New York

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal,

Op de eerste plaats bedank voor jullie leuke reacties allemaal.
Ik maak inderdaad wat uitgebreider verslag ook voor ons zelf voor later maar ook voor mijn moeder en Michelle die thuis zijn. Bellen is kostbaar maar zo kunnen zij nl alles ook mee beleven want straks thuis zijn we de helft misschien vergeten.

Om 9uur werden we vanmorgen opgehaald en om 9.45u waren we op het Ronald Reagon AirPort ,onderweg er naar toe zijn we het pentagon ook nog ff gepasseerd....tja......
We hadden jammer genoeg 1uur vertraging en gingen zodoende pas om 12u het vliegtuig in....een kleintje met maar 3stoelen per rij.
Robin zat weer naast een oudere dame maar hij heeft het gehele uur liggen te kwebbelen met het resultaat dat hij alle soorten tips voor New York had en aan einde van de vlucht zat rondom ons iedereen te kletsen met elkaar....als je ook maar zegt je komt uit Nederland dan heb je zo contact...

We hebben even op een schuttle bus moeten wachten en deze bracht ons toen naar ons hotel comfort inn times square west 44th street.....tja even wat anders dan waar we vandaan kwamen....vlgs ons zitten ze in een verbouwing,het is netjes maar dat is het dan,kamer ,2 Amerikaanse bedden,maar verder was het dat dus klimmen over de koffers.....ach ja Robin heeft nu tenminste een goed bed en het is maar voor 3nachten.

O ja en het weer.....stralend, warm we hebben nu alleen de t shirts aan gehad en vanavond zelfs nog geen vest of jas hoeven aan te doen....the rain is gone...yes...

We zijn nadat we ons hebben opgefrist gaan lopen, 300 mrt linksaf en we staan midden op times square, ons hotel ligt tussen alle theaters in, hier draait alles ,wicked,phantom of the opera,cinderella,mamma mia,the Jersey boys, tja vlgde keer maar theater meepakken......
We zijn times square en Broadway opgelopen zijn een grote speelgoed zaak ingelopen 4 verdieping groot met zelfs een reuzenrad in de zaak en natuurlijk de m&m winkel....werkelijk 4etages alleen maar m&ms daarna liepen we zo Central park in...wat een verschil, hier is rust,geen auto's en een joggers ... Het leek de marathon wel ...
Bij terug lopen naar het hotel was het al donker en wat ziet het er dan allemaal anders uit....één grote lichtmassa...en een mensen massa......

Ze hebben hier wel oplossingen voor parkeren....nl gewoon de auto's in een lift zetten en dan 3etages hoog zo heb je een kleine oppervlakte maar kunt wel 3x zoveel auto's kwijt.

We gaan nu ook slapen het is hier nu 22uur maar we zijn kapot morgen weer een dag....

Wat een indrukken al op deze 4 dagen....ook hier lopen is gewoon onwerkelijk...tenminste voor mij....

Groetjes van ons drietjes

• 02 Mei 2014 - 05:57

Monja:

Ik heb weer gelezen, ik wens dat jullie nu alleen maar goed weer hebben, en veel plezier daar in new york, Gr van ons drietjes

• 02 Mei 2014 - 06:09

Helga:

Hi, nou blij dat jullie de regen achter jullie hebben gelaten! Dat kijkt nu toch wel een stuk prettiger rond. Veel plezier weer...