De voorbereidingen - Reisverslag uit Klimmen, Nederland van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Klimmen, Nederland van Jolanda Janssen - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

21 April 2014 | Nederland, Klimmen

We hebben vanaf nu vakantie...dus tijd genoeg om alles bij elkaar te verzamelen....checklijst wordt even nagekeken...
Tickets..Jip komen eraan,reserveringen stoelen in de vliegtuigen...check ....maar dit heeft Nicole voor ons gedaan alsook de hotels geboekt voor de eerste 6nachten en natuurlijk de transfers heen en weer naar luchthavens...koffers..check staan klaar wel nog leeg.....handbagage ...check ...reisverzekering..check allang geregeld....creditcardt opgewaardeerd ..check...dollars besteld..check...foto toestellen en video camera in orde..check...Obama gebeld dat de 29ste de thee klaar staat..check..euh krijg hem niet te pakken..ach ja hij ziet ons wel...nu nog de kleren bij elkaar zoeken en zondag inpakken...dus we zitten op schema....o ja parkeerplaats auto in Aalsmeer is in orde..check...

We hebben er super veel zin in en ook om dadelijk de Familie in Pittsburgh en Delphi/logansport weer te zien...

• 22 April 2014 - 00:00

Ans, Eric En Kelly:

Heel veel plezier met de voorbereidingen. Wij wensen jullie nu reeds een hele fijne vakantie naar de states toe. Geniet van deze super wereld reis.

• 23 April 2014 - 14:06

Mobiel Reisadvies In Limburg/Nicole :

De tickets zijn inmiddels compleet. Ze komen eraan.
    Ik wens jullie alvast een hele goede reis. Geniet ervan.

• 25 April 2014 - 12:55

Hay Vandebergh:

Deze voorbereidingen zijn bijna even spannend als de reis.
    Natuurlijk zal ik jullie op de voet volgen en misschien kunnen wij een dag en tijd afspreken om vanaf Jess eens te skypen. Tot schrijfs!!
    Hay - Elly.

• 26 April 2014 - 15:13

Mariëlle & Michel:

Super om jullie via deze site te kunnen volgen! Ja, de voorbereidingen zijn al heel spannend. Maar de daadwerkelijke vakantie zal onvergetelijk worden! Je ziet zoveel nieuwe dingen straks; geniet ervan! Een hele fijne tijd in de States; het is jullie gegund!

• 26 April 2014 - 16:15

Patricia:

Leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
    Hoop dat we leuke verhalen kunnen gaan lezen.
    Geniet ervan en vooral veilig weet thuis.